אודותיי

4

במפגשים השונים שלי עם ילדים בהם נוכחת המוסיקה כמתווכת בקשר בינינו,
אני מרבה להישיר מבט אל הילד ואל עולמו הפנימי.
מנקודה זו מתרחש המפגש בינינו: טיפולי, חינוכי או מוסיקלי.
מאותו רגע של קסם נובעת גם ההשראה ליצירותיי, משם עולים התכנים והצלילים.

יוצרת
כותבת, מלחינה ומעבדת שירי ילדים.
חינוך מוסיקלי במסגרות העשרה פרטיות , גני ילדים.

הכשרה מוסיקלית
הכשרת גננות, ומורים למוסיקה ותנועה.
הכשרת סטודנטים לתרפיה במוסיקה (קורס "כתיבת שירים" כחלק מתואר שני)
ניהול מוסיקלי של הרכב כלי, קולי.

תרפיסטית במוסיקה.
ניסיון בעבודה עם מתבגרים ומבוגרים בעלי לקויות רגשיות ונפשיות.
ילדים עם איחור התפתחותי ובעיות רגשיות, הפרעות תקשורת, לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז.

כתיבה, עיבוד וליווי מוסיקלי להצגות ילדים.
"היה היה יער" (תיאטרון הג'ירפה), "רציתי מאוד חבר קיפוד" (יעל ארנון), "יש לי הכל".

שיעורי פסנתר
מוסיקה קלאסית, מוסיקה קלה, ליווי שירים במגוון סגנונות ופיתוח יכולת הנגינה משמיעה.

השכלה
B.ed חינוך מוסיקלי ותעודת הוראה (מכללת לוינסקי)
M.A . תרפיה במוסיקה (אוניברסיטת בר-אילן)
בעלת רישיון ממשרד הבריאות

ניסיון מקצועי
מרצה בקורס "כתיבת-שירים" לסטודנטיות במכללה החרדית (שלוחה של אונ' בר-אילן) כחלק מהשלמות לתואר שני בתרפיה במוסיקה.
מעבירה השתלמויות במוסיקה לגננות מטעם משרד החינוך (פסג"ה).
מנחה השתלמויות על התקליטורים שלי לסטודנטים למוסיקה ותנועה, תרפיסטים באומנויות במסגרות שונות ברחבי הארץ.